Την προηγούμενη εβδομάδα, η Β’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μια ξεχωριστή
επίσκεψη στο Ξηροκάμπι. Ο σκοπός μας ήταν να γνωρίσουμε από κοντά την ιστορία του τόπου
μας και να μάθουμε πώς μπορούμε να γίνουμε σωστοί «Ενεργοί Πολίτες».

Τα Μνημεία που μας Ταξίδεψαν στο Χρόνο

Η περιπέτειά μας ξεκίνησε από το εντυπωσιακό Ελληνιστικό Γεφύρι. Μείναμε έκπληκτοι όταν
μάθαμε ότι στέκεται εκεί για χιλιάδες χρόνια! Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το Αμφιθέατρο, έναν
χώρο γεμάτο πολιτισμό. Εκεί, κλείσαμε για λίγο τα μάτια και φανταστήκαμε τις εκδηλώσεις που
γίνονται κάτω από τον ανοιχτό ουρανό.

Μαθαίνουμε να Φροντίζουμε την Κληρονομιά μας

Στη συζήτησή μας, καταλάβαμε κάτι πολύ σημαντικό: Τα μνημεία είναι η ιστορία μας.
● Μάθαμε γιατί πρέπει να τα προστατεύουμε από τη φθορά.
● Υποσχεθήκαμε να τα διατηρούμε καθαρά, χωρίς σκουπίδια και ζημιές.
● Συμφωνήσαμε ότι ο «Ενεργός Πολίτης» δεν περιμένει τους άλλους, αλλά φροντίζει ο ίδιος
τον τόπο του με αγάπη και σεβασμό.

Ώρα για Παιχνίδι!

Φυσικά, από την εκδρομή μας δεν έλειψε η διασκέδαση. Στον όμορφο χώρο του Ξηροκαμπίου,
στρωθήκαμε κάτω και παίξαμε τρίλιζα! Γελάσαμε, συνεργαστήκαμε και χαρήκαμε τη φύση,
αποδεικνύοντας ότι τα μνημεία και το παιχνίδι μπορούν να πάνε χέρι-χέρι.

«Τα μνημεία μας είναι ένας θησαυρός. Ας τα κρατήσουμε καθαρά

και ζωντανά για πάντα!»

 

Ώρα για Παιχνίδι!